Neopreen Dresses & Baseball Shirts: Big Bershka Haul

ImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Couldn’t keep myself from visiting the new Bershka store in town. I was actually going for window-shopping, but it turned out in me buying for real. But it was well worth the money, right? I’m in love with my new cut-out neopreen dress in yellow and pelican slash jungle-print. It has this bad ass cut-out part at the back, which makes it even more special. Also found this cool baseball shirt with floral and jungle print. I fancy boyish shirts, as you know. So this one is baggy and boyish, but ladylike too because of the floral print and bright colors.

And what to think of the great Africa-inspired necklace? I’m not a fan of wearing jewellery, don’t know why. I think it’s because I easily label it as too heavy, too bling-bling, too big, too girly-girly, too massive. I like jewellery that doesn’t annoy me, doesn’t outshine my outfit and is simple but not boring. I know, kinda high standards for just accessories. You know a girl has her wishes.

Which item do you like the most? And of course I would like to know how you would combine it. I’m always available for suggestions 🙂

DUTCH – Ik kon mezelf gewoon niet bedwingen om eventjes naar de nieuwe Bershka in de stad te gaan. Ik zou aanvankelijk gewoon gaan etalageshoppen (iedereen weet wat daar van komt), maar ik eindigde natuurlijk binnenin de winkel bij de kassa. Maar zeg zelf, het was het geld wel waard toch? Ik ben echt verliefd op mijn nieuwe gele neopreen jurk met blote stukken op de rug en een pelikanen- versus jungleprint. Vooral het blote gedeelte op de rug maakt de jurk zo speciaal vind ik. Daarnaast heb ik nog een cool baseball shirt gekocht met bloemen- en jungleprint. Ik houd van jongensachtige shirts zoals jullie weten. Deze is wijd en jongensachtig, maar toch ook weer vrouwelijk door de bloemenprint en vrolijke kleuren.

En hoe denken jullie over de te gekke, op Afrika geïnspireerde, ketting? Gaaf toch? Ik ben eigenlijk helemaal niet zo’n fan van sieraden, ik weet niet zo goed waarom. Ik denk dat het is omdat ik sieraden al snel bestempel als te zwaar, te glimmend, te groot, te meisjesachtig, te massief. Ik houd van accessoires die met niet gaan irriteren tijdens het dragen, die niet mijn complete outfit wegcijferen en die vooral simpel zijn maar zeker niet saai. Goh, nogal wat eisen voor wat sieraden. Maar ja, een vrouw heeft zo haar wensen.

Welk item vinden jullie het leukste? Natuurlijk wil ik graag weten hoe jullie deze kledingstukken zouden combineren. Ik sta altijd open voor suggesties 🙂

6 thoughts on “Neopreen Dresses & Baseball Shirts: Big Bershka Haul

  1. Alles top! Leuke ketting, deze kun je natuurlijk ook dragen bij het shortje en de top.Het shortje en de top met een paar zomerse sneakers of sandaaltjes. Het shortje kun je ook combineren met een zomerse blouse of een crop-top. Het jurkje(toffe print!) met veterschoentjes of sneakers. En natuurlijk verschillende felle kleurtjes/stoere accesoires. Als je niet zo fan bent van sieraden kun je misschien leren armbanden proberen(van Cowboysbelt), beetje tomboy maar wel girly.
    Bye!

    Like

Hey hey! I would be happy to hear what you have to say. Just leave me a text, and I'll text you back!

